sobota, 12 lipca 2014

Projekt denko #2; #5

Hejka. To dziś dzień 5. Wow ostatni. Następny post będzie w poniedziałek lub we wtorek. 




Odżywki, zużyłam jeszcze jedną z nivei, ale wyrzuciłam opakowanie, była bardzo fajna.
- Garnier, spoko, ale bez szału, za bardzo lejąca, moim zdaniem tylko ta z karite ma odpowiednią konsystencję.
- Balea, super odżywka, fajny skład, polecam. Z tej firmy miałam już dwie.


- Jeden z moich ulubionych żeli do twarzy. Łagodny, ale dobrze sobie radził. Lubiłam go używać z gąbką celulozową.
- Biały jeleń, fajny dla skóry tłustej, matuje, dobrze myje, ma SLS.


- Szampon dla dzieci ma SLS, ładnie pachniał, zapach się utrzymywał. Dobrze nawet mył.
- Też ma SLS, fajnie mył, ładny zapach, polecam oba szampony.


Oba super żele, piękne zapachy, wydajne, gęste, nie zawierają na drugim miejscu SLS. Super, także polecam.


- Mój ukochany korektor affinitone. Nie wiem co mam o nim pisać, na poprzednim blogu zawsze go wychwalałam. To było moje 3 opakowanie, kupione w sierpniu, jakoś starczyło mi na 9 mies. przy codziennym stosowaniu: Recenzja korektora, to jeden z moich pierwszych wpisów :)
- To jest z oriflame, odpowiednik tego tender care w słoiczku, tego sławnego. Super wydajny, ładny zapach, używałam przez dwa lata i przez rok codziennego używania tak długo starczył. Polecam.


Jakoś nie wyrazie wyszło zdj.


- Chusteczki do demakijażu, fajnie sobie radziły.
- W sztyfcie, ładnie pachniał i dobrze działam, tani. Polecam.
- Nie polecam, niedługo pojawi się post z tym jak sprawić, aby nie lubiany balsam szybciej wykorzystać. Miał parafinę, słodki zapach. Pół oddałam mojej przyjaciółce, powychodziły jej jakieś krosteczki. Bubel

Oki, to koniec. Piąty dzień blogowania, dobiegł końca. Nawet mi się to spodobało. Są wakacje, może częściej będę tak robić. 
Ogłaszam, że na 1000 wyświetlenie rozdanie.

Salve*

5 komentarzy:

  1. Miałam szampon do kręconych włosów Balea i był świetny - właśnie przyjechała do mnie odżywka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne co miałam z tych rzeczy to produkt bambi :D Fajny projekt denko ;)

    Obserwuję i pozdrawiam Zuzia ;)
    http://funandfashion98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest ten żel Palmolive! uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj link do bloga, bo nie mogę znaleźć. Na pewno zaobserwuję.

      Usuń