czwartek, 10 lipca 2014

Goście goście. #3



Hejka, dziś trzeci dzień i zakupy. Szczerze to myślałam, że więcej kupiłam, ale w sumie to dobrze. 
Kilka rzeczy zapomniała, ale jak nie tu, to zobaczycie je w ulubieńcach lub projekcie denko.




Dwa cienie inglot: 110 przepięknie połyskuje
358    


Liner z wibo, miałam wcześniej z lovely, tamten był super ok. 7 zł
Balsam z Maybelline, delikatnie barwi usta, dość słabo nawilża, nie rozumiem szału na niego, ok. 8 zł.
Cień sypki nr 1
Zalotka 14 zł


nr 52 i 02 za 5 zł
Top coat, 3 w 1 mam mieszane uczucia ok. 11 zł


Mój ukochany korektor z maybelline affinitone normalnie za 27 zł, kupiłam na jakieś promocji za 18 zł. Kolor 02 natural.
Maskara za 34 zł, nie zastanawiałam się nad nią, a zastanawiałam się nad pędzlem z inglota :) Super efekt.
Płynny róż z Rimmel, bardziej jak mus, za 17 zł nr 003 peach flush



Pędzle z allegro super za 28 zł, w poprzednim poście dałam link.
Chusteczki nawilżone ok. 7 zł.


Fajny szampon, nie wiem ile kosztował, ale ok. 10 zł.
Odżywka Dove, 7 zł.


Szampon za 7 zł
Masełko za 12 zł. Moi ulubieńcy. 


Suchy szampon za 11 zł, poprzedni miałam 9 miesięcy. Korzystam w sytuacjach awaryjnych. 
Bloker, kupiłam na specjalną okazję. za ok. 10 zł.


Żel biały jeleń za 7 zł
Ulubiony delikatny żel Tołpa, za 18 zł.


Jutro następny post. 

Salve*

4 komentarze:

  1. zaciekawił mnie kolor pędzelków;)


    ps. a u mnie? MAGAZYNOWO z moimi stylizacjami i makijażami

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te pędzle z Sunshade Minerals i się z nimi polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektor Affinitone mam i ja - używam tylko pod oczy, gdzie sprawdza się nieźle. :)
    Blokera używam od czasu do czasu - pomaga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo jak ty używam. Korektor pod oczy i na jakieś zmiany. A bloker kupiłam, bo zbliżała się wycieczka klasowa, 60-lecie szkoły i koniec roku szkolnego i chciałam dobrze wyglądac. Sprawdził się.

      Usuń