piątek, 20 czerwca 2014

Oriflame: Pure Colour.

Hejka. Dziś coś nowego. 
Nie znana rzecz, ale marka już dość rozpoznawalna.
Powiem tak, nie jest to jakiś szał, ulubieniec ani hit.
Lubię tę pomadkę. Kosztowała mnie 8 zł.
Nie wysusza. Nawilża, krótko się utrzymuje. Słabo kryje, ale ma piękny kolor, bardzo ją lubię. Powtórzyłam to już kilka razy.








Po delikatnym przypudrowaniu różem, w podobnym kolorze.




Opakowanie nie za dobre. Pomadka mi się złamała.
To taki balsam z delikatnym kolorem. Coś w typie Celii. 
Mimo, że narzekam na ten produkt, lubię go.

Mam do Was pytanie, polecacie jakąś tanią pomadkę, coś w tym kolorze. Jest chyba podobna z Catrice lub Golden Rose.
Szukam takiego koloru, ale z mocniejszym pigmentem i troszeczkę bardziej trwalszą. 

Może tylko krótko podsumuję:
- tania
- nietrwała
- nie wysusza
- nie podkreśla suchych skórek
- nawilża
-wydajna
- bezsmakowa 
- szeroka gama kolorystyczna
- słabe krycie
-delikatny przyjemny zapach

Polećcie coś podobnego.

Salve. 





12 komentarzy:

  1. Znana bardzo dobrze :) Używałam ją przez 3 lata liceum i za każdym razem podkreślała mi suche skórki. Ogólnie nie wróciłabym do niej :) A co do innych szminek, bardziej polecam pisaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nie ma wielkiego szału, ale lubię ją za kolor. Obserwuję.

      Usuń
  2. kolor ma świetny:)
    P.S masz bardzo ładne usta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie, nie obserwowałam Cię dlatego, żeby miec nowego czytelnika. Po prostu, jeśli ja Cię zaobserwowałam, to byłoby to miłe gdybyś się odwdzięczyła. Obserwuję Cię już od starego bloga, którego prowadziłam już ponad rok. Na tamtym miałam też mało obs, bo tylko 76. Chciałam zaczac od nowa i dlatego wchodziłam na blogi, które obserwowały mojego starego bloga i pisałam, że mam nowego, a tamtego juz zostawiłam.
      Po prostu obserwowałam Cię już od mojego starego bloga i chciałam, zebys wiedział, że mam nowego.
      Wchodziłam także na inne blogi i pisałam tą info, bo byli to starsi czytelnicy.

      Usuń
    2. Kochanie ja obserwowałam ok 400 blogów teraz trochę z tym zrobiłam porządek ale nie jestem wstanie poznać kogoś po avatarze. Napisałaś że zapraszasz na nowego bloga więc od razu pomyślałam że nowa jesteś i błagasz o obserwacje:) Ty byś nie pomyślała tak?:)

      Usuń
    3. Przepraszam za fatygę. W sumie ja obserwując jakąś 100, nie kojarzę kilku. Sorki, jeśli Cię zdenerwowałam.

      Usuń
  4. kolor ma nawet niezły :)
    + wyłącz sobie weryfikacje obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobny kolor ma w swoim asortymencie Essence z serii Longlasting (czarne opakowanie) - jest bardziej kryjąca, ale też i (nawet) trwała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję bardzo. Pozdrawiam, widac że ktoś jednak czyta.

      Usuń